Strona główna > PERSPEKTYWA 2007-2013 > Projekty Europ. Funduszu Rozwoju Regionalnego > Społeczeństwo informacyjne > E-usługi dla mieszkańców Częstochowy > Stan realizacji projektu
Stan realizacji projektu
Działania dotychczas zrealizowane:
- podpisanie umowy o dofinansowanie projektu – 08.06.2010 r. Dnia 30.08.2010 r. podpisano aneks do umowy o dofinansowanie projektu. Dnia 13 lipca 2011 roku został podpisany kolejny aneks do umowy o dofinansowanie.
- zakup sprzętu i oprogramowania w tym: 4 serwery, oprogramowanie podstawowe do prowadzenia ZSIP, oprogramowanie MapInfo (10 nowych oraz 15 zaktualizowanych stanowisk), 27 graficznych stacji roboczych, ploter formatu A0, 3 drukarki oraz 2 urządzenia wielofunkcyjne formatu A3.
- podpisanie umowy na nadzór techniczny z firmami: INFOSTRATEGIA Krzysztof Heller i Andrzej Szczerba Spółka Jawna i Europejskim Instytutem Geodezji i Kartografii Sp. z o.o. Umowę podpisano 24.02.2010 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.
- podpisanie umowy dotyczącej działań promocyjnych w projekcie z firmą FUNDACJA HOMINI. Umowę podpisano 27.04.2010 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.
- podpisanie umowy z firmami występującymi wspólnie: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Informatyczne COMPASS S.A., ISPIK S.A., 2CONN Spółka z o.o. na realizację zadania dot. stworzenia systemowego środowiska integracji, przetwarzania i udostępniania danych oraz świadczenia elektronicznych usług publicznych w ramach projektu. Umowę podpisano dnia 14.01.2011 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.
- przyjęcie Planu Projektu, który zawiera wszystkie kluczowe informacje o przewidywanym sposobie realizacji projektu m.in. szczegółowy opis proponowanego rozwiązania, opis przebiegu i organizacji działań projektowych, harmonogram.
Działania realizowane - wdrożenie systemu e_UMCz w Urzędzie Miasta Częstochowy.
W ramach projektu zaplanowane są również działania informacyjno – promocyjne oraz szkolenia dla użytkowników wdrażanych systemów.