Stworzenie i uruchomienie systemu wydawania pozwoleń IPPC oraz systemu monitorowania

 

Projekt „Stworzenie i uruchomienie systemu wydawania pozwoleń IPPC oraz systemu monitorowania” polegał na utworzeniu stanowiska
do wydawania i monitorowania pozwoleń zintegrowanych, wyposażonego w zestaw komputerowy z 2 drukarkami i skanerem.

W ramach realizacji projektu została opracowany program do monitorowania tych pozwoleń.

Beneficjent:
Gmina Miasto Częstochowa

Termin realizacji projektu:
Termin rozpoczęcia: 14 październik 2003 r.
Termin zakończenia: 20 listopad 2003 r.

Koszt realizacji projektu:
Całkowity koszt projektu: 26393,74 PLN
Koszty kwalifikowane projektu: 26393,74PLN
Dotacja z funduszy UE: 16891,90 PLN

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu PHARE.

W ramach realizowanego zadania został osiągnięty następujący wskaźnik:
stanowisko do wydawania i monitorowania pozwoleń zintegrowanych.

Wojewódzki Urząd Pracy KatowiceŚląskie Centrum PrzedsiębiorczościUząd MarszałkowskiSerwis Regionalnego Programu Województwa ŚląskiegoMinisterstwo RozwojuFundusze Europejskie Częstochowskie Organizacje Pozarzadowe