Stworzenie i uruchomienie systemu wydawania pozwoleń IPPC oraz systemu monitorowania
Projekt „Stworzenie i uruchomienie systemu wydawania pozwoleń IPPC oraz systemu monitorowania” polegał na utworzeniu stanowiska
do wydawania i monitorowania pozwoleń zintegrowanych, wyposażonego w zestaw komputerowy z 2 drukarkami i skanerem.
W ramach realizacji projektu została opracowany program do monitorowania tych pozwoleń.
Beneficjent:
Gmina Miasto Częstochowa
Termin realizacji projektu:
Termin rozpoczęcia: 14 październik 2003 r.
Termin zakończenia: 20 listopad 2003 r.
Koszt realizacji projektu:
Całkowity koszt projektu: 26393,74 PLN
Koszty kwalifikowane projektu: 26393,74PLN
Dotacja z funduszy UE: 16891,90 PLN
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu PHARE.
W ramach realizowanego zadania został osiągnięty następujący wskaźnik:
stanowisko do wydawania i monitorowania pozwoleń zintegrowanych.